AtikER Temel Modüller
AtikER Sistem Entegratörü içinde yer alan modüller aşağıda ki gibidir.
Stok Yönetimi
İşletmenizin ihtiyacı olan detayda ve özelliklerde stoklarınızı tanımlayarak stok yönetiminizi kolaylaştırmanızı sağlar. İhtiyacınız olduğu anda stoklarınız ile ilgili tüm verilere kolaylıkla ulaşabilir stok durumlarınızı görüntüleyebilirsiniz. Etkin bir envanter yönetimi ile hem üretim süreçlerinizde hemde sevkiyat süreçlerinizde aksamaları minimuma indirerek işletmenizi daha ileriye taşıyabilirsiniz.
Devamını Oku...
Depo Yönetimi
Depo ve hücre tanımlamalarınızı yaparak, tüm operasyonlarınızı depo ve hücre bazında gerçekleştirmenizi sağlayan depo yönetimi ile depolarınızı kontrol altına alabilirsiniz.
Devamını Oku...
Cari Yönetimi
Cari yönetimi, orç ve alacaklarınızı kontrol altında tutmanızı sağlar. Cari bazında veya genel olarak desteklenmiş parametreler ile istediğiniz tüm cari süreç detaylarını ve işlemleri takip edebilirsiniz.
Devamını Oku...
Tedarik Yönetimi
Tedarik süreçlerinize ait tüm verilerinizi takip ederek ve bu süreçlere göre işlerinizi planlamanız sağlar. Daha etkin bir işletme yönetimini hedefleyerek tasarlanan tedarik yönetimi modülünde, talep-tekliften ürün kabulüne kadar tüm süreçlerinizi kontrol altında tutarak tedarik süreçlerinizi yönetebilirsiniz.
Devamını Oku...
Satış Yönetimi
Satış yönetimi uygulamaları birbiri ile entegre çalışan alt modülleri ile tüm satış süreçlerinizi kontrol altında tutmanızı sağlar. Bekleyen siparişlerinizi, sipariş ve sevkiyat durumlarınızı kolaylıkla takip ederek gecikmeleri minimuma indirebilirsiniz.
Devamını Oku...
Finans Yönetimi
Tüm finansal süreçlerinizi etkin bir şekilde yönetmenizi sağlayan finans yönetim modülleri ile finansal kaynaklarınızı en iyi şekilde planlayarak işletmenizi her zaman bir adım öteye taşıyabilirsiniz.
Devamını Oku...
Genel Muhasebe
Mevzuat değişikliklerinin anlık olarak desteklendiği genel muhasebe uygulamaları işlemlerinizi kolaylaştırmanızı sağlar. Online muhasebe desteği ile tüm işlemlerinizin anlık olarka yevmiye kayıtlarını oluşturabilirsiniz.
Devamını Oku...
Bütçe Yönetimi
Bütçe yönetimi, gelir ve giderlerinizi önceden planlamanızı sağlar. Bu planlar sayesinde gelecek dönemlerdeki finansal kaynaklarınızı kolaylıkla yönetebilirsiniz.
Devamını Oku...
Proje Yönetimi
Proje bazlı iş yapan işletmelerde tüm süreçlerin proje bazında takip edilmesi ve yönetilmesini sağlar. Tüm modüllerde yapacağınız kayıtlarınızı proje bazında girmenize olan sağlayan proje yönetimi ile anlık proje durumlarınızı görüntüleyebilir; proje bazında planlama, maliyet ve kontrolleri gerçekleştirebilirsiniz.
Devamını Oku...