Proje Yönetimi
AtikER Sistem Entegratörü proje bazlı iş yapan işletmelerde tüm süreçlerin proje bazında takip edilmesi ve yönetilmesini sağlar. Tüm modüllerde yapacağınız kayıtlarınızı proje bazında girmenize olan sağlayan proje yönetimi ile anlık proje durumlarınızı görüntüleyebilir proje bazında planlama, maliyet ve kontrolleri gerçekleştirebilirsiniz.
Proje Dosyaları
Proje bazında detaylı tanımlamalar yapmanız gereken zamanlarda proje dosyalarınızı oluşturmanız gerekir. Proje dosyaları, projenize ait tüm verileri tek bir yerde tutmanızı sağlar. Projeniz ile ilgili gerekli takiplerinizi kolaylıkla yapabilirsiniz.
Proje Gelir ve Giderleri
Proje bazında takip etmeniz gereken detaylardan biri de proje gelir ve giderleridir. Tüm modüllerde sağlanan proje kodu desteği, projeleriniz ile ilgili yapmış olduğunuz tüm kayıtları proje bazında takip etmenizi sağlar. İstediğiniz zaman projeleriniz ile ilgili yapmış olduğunuz harcamalara, tahsilatlara, mal veya hizmet alış ve satışlarına ulaşabilirsiniz.
Proje Maliyet Planları
Projelerin başarılı ilerlemesi ve tamamlanması için doğru maliyet planlamaları gerekmektedir. Proje planları tarih, vade ve taksitlere göre proje için ihtiyaç duyulan stok kalemlerinin takibini sağlar. Revizyon uygulaması ile projenin maliyetlerinin hangi revizyon ile ne kadar değiştiğini görüntüleyebilir, isterseniz bu maliyet planlarınızı MS Project uygulaması ile entegre çalıştırabilirsiniz.
Proje Maliyet Girişleri
Proje tekliflerini doğru verebilmeniz ve hedeflenen kârlılıklar ile projelerinizi tamamlamanız için projeye konu olacak stok ve gider kalemlerini tanımlayarak belirlediğiniz kârlılığa göre süreçlerinizi yürütmelisiniz. Proje Maliyet Girişleri, stok ve gider hesapları bazında proje maliyetlerinizi girmenizi ve kârlılık politikalarınıza göre proje toplam hedef maliyetini oluşturmanızı sağlar. Oluşturduğunuz bu maliyetlere göre proje tekliflerinizi kolaylıkla verebilir, proje bittiğinde ise hedef ve gerçekleşme oranlarını raporlayabilirsiniz.