İşletmeye Değer Katan Yatırım - Atiker Yazılım

HIZLI MENÜ

Atiker destek
Mobil Kullanım

Atiker Yazılım

Mobil kullanıcı deneyimlerinin çeşitli platformlarda kullanılabiliyor olması işletme yönetim yazılımları açısından da tamamlayıcı yeni bir boyut kazanmaktadır. Önceleri masaüstü ofislerde yönetilen işletme verileri internet ve mobil hayatın bir parçası olarak değerlendirildiğinde her an erişilebilir ve operasyonel özelliklere her yerden erişilebilir hale gelmiştir. Atiker Yazılım mobil yazılımları sayesinde raporlamadan, onay desteğine, sahadan sipariş ve cari hareketlerine erişim ve CRM bilgileri yönetilmesine kadar bir çok özelliği ile kullanıcılarına hizmet vermektedir. Bu özelliklerin yanı sıra kullanıcı isteklerine göre özelleştirilebilir yeni operasyonların hazırlanabiliyor olması mobil uygulamalarımıza yüksek değer katmaktadır. Android ve IOS gibi yaygın platformların desteklendiği mobil uygulamalarımız raporlama ve operasyon olarak iki farklı ürün grubunda sunulmaktadır. Başlıca özellikleri ise;

  1. İşletme verilerine on-line erişim
  2. Kontrol raporlarına kolay erişim
  3. Özelleştirilebilir tablo ve grafik raporlarının tasarlanabilmesi
  4. Cari bilgileri ve hareketlerine erişim
  5. Envanter yönetimi ve hareketlerine erişim
  6. Yeni cari ve stok tanımlarının yapılabilmesi
  7. Sipariş alma
  8. Teklif Hazırlama
  9. Teklif onaylama

Atiker Yazılımlarında Öne Çıkan Diğer Özellikler

yukari