İşletmeye Değer Katan Yatırım - Atiker Yazılım
   AtikSE Sistem Entegratörü ERP

AtikSE

Atiker Yazılım olarak tasarladığımız AtikSE- Sistem Entegratörü projemiz, işletmelerin ticari faaliyetlerinde ihtiyacı olan tüm yazılımsal faaliyetlerini yönetmelerini ve takip etmelerini sağlar.

AtikSE, birbirinden bağımsız çalışan disiplinleri tek bir noktada işleyerek, kontrolünü sağlayan merkezi yönetim çözümüdür. Klasik ERP anlayışının üzerinde, işletme süreçlerindeki dijital veri akışını yöneten bir üst yapıdır. İşletmelerin bütününde akan tüm verileri tamamen birbiriyle entegre biçimde kayıt ve kontrol altına alınmasını sağlamaktadır.

Günümüz pazarlarının sürekli değişen ve gelişen taleplerini karşılamak için çalışan firmalar için tasarlanmış kapsamlı bir çözümdür.

Neden AtikSE?

Günümüzde zorlaşan rekabet şartları, öngörülmeyen ekonomik sıkıntılar, değişken hammadde ve enerji fiyatları gibi birçok güçlükle baş etmek zorunda kalan işletmeler, artık daha hızlı olmaları bir zorunluluk haline gelmiştir. Bunun için kaynakların iyi yönetilmesi, iş süreçlerini en iyi şekilde tasarlaması ve iş akışının kontrol altında tutulması gerekmektedir.

Teknolojinin ve yazılımın günümüzde vazgeçilmez bir ihtiyaç haline gelmesiyle birlikte işletmelerde verimliliği arttırmak amacıyla satış, maliyet ve nakit akışının kontrol altında tutulması gereklidir. AtikSE; tüm iş akış ve süreç verilerini tek bir yapı altında toplayıp, farklı yazılımlardan ve sistemlerden doğan karmaşıklığı önleyerek işletmelerin daha kolay yönetimine olanak sağlamaktadır.

Stok Yönetimi

İşletmenizin ihtiyacı olan detayda ve özelliklerde stoklarınızı tanımlayarak stok yönetiminizi kolaylaştırmanızı sağlar. İhtiyacınız olduğu anda stoklarınız ile ilgili tüm verilere kolaylıkla ulaşabilir stok durumlarınızı görüntüleyebilirsiniz. Etkin bir envanter yönetimi ile hem üretim süreçlerinizde hemde sevkiyat süreçlerinizde aksamaları minimuma indirerek işletmenizi daha ileriye taşıyabilirsiniz.

Devamını Oku...

Cari Yönetimi

Ticari hayatınızı sürdürürken işlem yaptığınız tüm paydaşlarınızın verileri ve işlem detaylarını tek bir çatı altıda toplamanızı sağlayan Cari Yönetimi borç ve alacaklarınızı kontrol altında tutmanızı sağlar. Cari bazında veya genel olarak desteklenmiş parametreler ile istediğiniz tüm detayları ve işlemleri takip edebilirsiniz.

Devamını Oku...

Tedarik Yönetimi

Şüphesizki tedarik süreçlerinin yönetimi işletmeler için son derece önemli bir hal almıştır. Tedarik süreçlerinize ait tüm verilerinizi takip ederek ve bu süreçlere göre işlerinizi planlamanız sağlar. Daha etkin bir işletme yönetimini hedefleyerek tasarlanan Tedarik Yönetimi modülünde, talep-tekliften ürün kabulüne kadar tüm süreçlerinizi kontrol altında tutarak tedarik süreçlerinizi yönetebilirsiniz.

Devamını Oku...

Satış Yönetimi

Memnun müşterilerinizi kaybetmemeniz ve portföyünüze yeni müşteriler ekleyebilmeniz için Satış süreçlerini çok iyi yönetmeniz gerekmektedir. Satış Yönetimi uygulamaları birbiri ile entegre çalışan alt modülleri ile Tüm satış süreçlerinizi kontrol altında tutmanızı sağlar. Bekleyen siparişlerinizi, sipariş ve sevkiyat durumlarınızı kolaylıkla takip ederek gecikmeleri minimuma indirebilirsiniz.

Devamını Oku...

Finans Yönetimi

Her geçen gün değişen piyasa şartları ve ekonomik dengelerden dolayı işletmenizin kaynaklarını en iyi şekilde kullanmanız gerekmektedir. Tüm finansal süreçlerinizi etkin bir şekilde yönetmenizi sağlayan Finans Yönetim modülleri ile finansal kaynaklarınızı en iyi şekilde planlayarak işletmenizi her zaman bir adım öteye taşıyabilirsiniz.

Devamını Oku...

Genel Muhasebe

Etkin bir işletme yönetimi yaparken aynı zamanda kanunsal yükümlülüklerinizi ve mevzuat gerekliliklerini de yerine getirmeniz gerekmektedir. Mevzuat değişikliklerinin anlık olarak desteklendiği Genel Muhasebe uygulamaları işlemlerinizi kolaylaştırmanızı sağlar. Online muhasebe desteği ile tüm işlemlerinizin anlık olarka yevmiye kayıtlarını oluşturabilirsiniz.

Devamını Oku...

Depo Yönetimi

İşletme yönetiminde iyi kurgulanması ve yönetilmesi gereken en önemli noktalardan biri de depodur. Depo ve hücre tanımlamalarınızı yaparak, tüm operasyonlarınızı depo ve hücre bazında gerçekleştirmenizi sağlayan depo yönetimi ile depolarınızı kontrol altına alabilirsiniz.

Devamını Oku...

Dış Ticaret Yönetimi

Hızlanan lojistik ve gelişen teknoloji araçları sayesinde dış ticaret pazarı büyük önem kazanmıştır ve bir çok işletme daha karlı bir ticaret için dış ticarete yönelmiştir. Dış ticaret yönetimi ihracat süreçlerinizi ve sevkiyatlarını kontrol altında tutmanızı sağlar. Gümrük işlemleriniz için gerekli olan dokümanlarınızı kolaylıkla hazırlayarak süreçlerinizi hızlandırabilirsiniz.

Devamını Oku...

Proje Yönetimi

Proje bazlı iş yapan işletmelerde tüm süreçlerin proje bazında takip edilmesi ve yönetilmesini sağlar. Tüm modüllerde yapacağınız kayıtlarınızı proje bazında girmenize olan sağlayan proje yönetimi ile anlık proje durumlarınızı görüntüleyebilir proje bazında planlama, maliyet ve kontrolleri gerçekleştirebilirsiniz.

Devamını Oku...

Bütçe Yönetimi

İşletmelerin sadece bugünlerini planlayarak işlem yapmaları yeterli olmamaktadır. Bütçe Yönetimi gelir ve giderlerinizi önceden planlamanızı sağlar. Bu planlar sayesinde gelecek dönemlerdeki finansal kaynaklarınızı kolaylıkla yönetebilirsiniz.

Devamını Oku...

yukari