İşletmeye Değer Katan Yatırım - Atiker Yazılım

Gerçekleşti.

Tarih: 14 Kasım 2020
Saat: 10:00
Yer: Microsoft Teams Platformu
Afiş Davetiye için Tıklayınız...
Paylaş Paylaş Paylaş Paylaş Paylaş

HIZLI MENÜ

Atiker destek
İşletmeler İçin Cari Yönetimi

İş dünyasının temeli cari hesapların en doğru şekilde kontolüdür. Müşteri ve tedarikçilerin bilgilerini ve işlem detaylarını tek çatı altında yönetmenizi sağlayan AtikER Sistem Entegratörü Cari Yönetimi Modülü ile cari hesapların tanımı yapılır ve kolayca hareketleri izlenebilir. Cari kart tanımı esnasında temel fatura bilgilerinin yanı sıra çoklu adres, cariye ait bankalar, cari hesap yetkilileri gibi bilgiler de kayıt altına alınabilir. Gelişmiş cari parametreleri sayesinde stok, döviz tipi, ortalama vade gibi kırılımlarda çeşitli raporlar alabilirsiniz.

AtikER Sistem Entegratörü ile genel cari seçenekleri ya da cari bazında belirlenmiş seçenekler doğrultusunda programın diğer ERP modüllerinden (fatura, kasa, banka, çek-senet, sipariş, üretim, proje yönetimi gibi) cari hesaba düşen kayıtların Cari Yönetimi Modülü tarafından nasıl yönetildiği ve raporlandığı bu eğitimde anlatılacaktır.

Eğitimin amacı cari hesap yönetiminde ana fonksiyonların kullanımı, modüllerden gelen kayıtların cari hesap üzerinde gösterimi ve bunların raporlamasına yönelik kullanıcı deneyimi kazandırmak ve teknik bilgiler vermektir.

Eğitim sonunda anket ve mini sınav yapılacaktır.

Kaydolmak İçin Tıklayın.

 


Sizi Arayalım
yukari