Gerçekleşti.

Tarih: 05 Aralık 2020
Saat: 10:00 - 12:00
Yer: Microsoft Teams
Afiş Davetiye için Tıklayınız...
Paylaş Paylaş Paylaş Paylaş Paylaş

HIZLI MENÜ

Atiker destek
İşletmeler İçin Banka Yönetimi
Bugün hemen her alanda teknolojiyi kullanan işletmelerin dijitalleşme ile tanıştıkları ilk sektör bankacılıktır. Bankacılık hizmetleri önceleri mevduat ve havale işlemleri yaparken günümüzde değişen ekonomi araçları ve gelişen teknoloji ile birlikte ister bireysel ister kurumsal olsun finansal hizmetlerin hemen hepsini kapsamaktadır.
 
AtikER Sistem Entegratörü Banka Modülü, bir işletmenin ihtiyaç duyduğu tüm bankacılık işlemlerini yönetebilmektedir. POS hesapları, Kredi Kartları ve Leasing işlemlerinden Çek/Senet, Maaş Ödemeleri ve Teminat mektuplarına kadar geniş bir işlem kabiliyetine sahiptir.
Banka Modül Eğitiminde aşağıdaki konulara değinilecektir;
 
• Banka Hesap Tanımları 
   - Dövizli Banka Hesap Tanımı
   - Hesap Tipi 
       •  Kredi Kartı Hesabı 
       •  POS Hesabı 
       •   Çek Teminat/Tahsil 
       •   Senet Teminat/Tahsil
  •    - Üst Grup, Alt Grup ve Grup tanımlamaları yapılışı
       - Hesap Durumu
       - Ek Tanımlar 
           • Pasif Kart Olma Durumu 
       - Banka Detayları 
           • İşlem Kayıtları 
           • Aylık Bakiyeler 
    • Banka TCMB Kodları 
    • Banka İşlemleri
       - Banka Havale/EFT Örnek İşlemleri 
       - Banka Muhasebe Giriş/Çıkış İşlemleri
       - Bankalar Arası Virman İşlemleri
       - Banka Kasadan Tahsil/Çekilen işlemleri
    • Banka İşlem Tipleri
    • Banka Açılış Kayıtları
    • Banka Kredi Kartı Tahsil/Ödeme Kayıtları
     
    Eğitimin amacı, bankacılık işlemlerinin yönetiminde ana fonksiyonların kullanımı, sistem içerisinde farklı modüllerden yapılan işlemlerinin kontrolü ve raporlamasına yönelik kullanıcı deneyimi kazandırmak ve teknik bilgiler vermektir.
     
    Eğitim sonunda anket ve mini sınav yapılacaktır.

     

    stok yönetimi eğitimi

OMA ÖMER ATİKER HOLDİNG
Sizi Arayalım
yukari