Gerçekleşti.

Tarih: 20 Mart 2021
Saat: 10:00-12:00
Yer: Microsoft Teams
Afiş Davetiye için Tıklayınız...
Paylaş Paylaş Paylaş Paylaş Paylaş

HIZLI MENÜ

Atiker destek
AtikİK İzin ve Puantaj Yönetimi

İşgücü işletmeler için en önemli faktörlerden biridir. Bir işletmede insan sermayesinin oluşmasını, mevcut performansın artmasını sağlayan insan kaynakları yönetiminin doğru ve etkili bir şekilde yönetilmesi, şirketlerin rekabet ortamında ciddi bir avantaj elde etmesini sağlar.

İşletmelerin büyümesi ile gelişen yasal prosedürlerin takibi, çalışanlarla ilgili hatalı işlem yapılmaması gibi iş akışlarının düzenlenmesinde İK çalışmaları son derece önem kazanmaktadır.  

AtikİK İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi ile personelin çalıştığı gün sayısı, fazla çalışma süresi, eksik gün bilgisi, istirahat, devamsızlık, SGK, ücretli ücretsiz izin günleri, resmi tatiller ve doğum izinleri gibi şirketler için çok önemli yükümlülükler getiren puantaj ve izin yönetimi kavramları çok kolay bir şekilde gerçekleştirilir.

AtikİK İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi ile yöneticiler personel puantaj tablosuna erişerek, o ay içerisinde çalışanların yapmış olduğu mesaileri ve çalışma sürelerini görebilir, bunu raporlayabilir, PDKS sisteminden gelen verilerle çalışanların mesai sürelerine uyup uymadıklarını kontrol edebilir. Ayrıca muhasebe ile entegre çalışabilme özelliği bulunan AtikİK ile muhasebenin, personellerin ödeme işlemlerine kolayca ulaşabilmesine imkân sağlanır.

Eğitimin amacı, AtikİK İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi üzerinden personellere verilen izinlerin detaylı olarak nasıl takip edileceği, izin süreçlerinin yönetimi, hakedişlerin doğru tespit edilmesi için puantaj takibinin nasıl yapılacağı konularında bilgi vermektir. 

 Eğitimde aşağıdaki konulara değinilecektir:

  • İzin Tanımları
  • İzin İşlemleri Ekranı
  • Puantaj Tip Tanımları
  • Eksik Gün Sayısı Girişi
  • Yıllık ve Ücretli İzinleri Puantaja Aktarma
  • Hızlı Puantaj
  • Puantaj
  • Bordro

 

Kaydolmak için tıklayın.

 

AtikİK İzin ve Puantaj Yönetimi

OMA ÖMER ATİKER HOLDİNG
Sizi Arayalım
yukari