Gerçekleşti.

Tarih: 27 Şubat 2021
Saat: 10:00 - 12:00
Yer: Microsoft Teams
Afiş Davetiye için Tıklayınız...
Paylaş Paylaş Paylaş Paylaş Paylaş

HIZLI MENÜ

Atiker destek
AtikER Sistem Entegratörü ile Personel Kartları ve Özlük Yönetimi

Günümüzde insan gücünün de rekabet ortamlarına konu olmasıyla, personel performansı giderek stratejik değer kazanmaya başlamıştır. Bu nedenle işletmelerin çalışan verimliliği için personellerini güçlendirebilmesi, yönetebilmesi ve takip edebilmesi gerekmektedir. Doğru veriler ve iyi bir analizle süreçlerin tasarlanması, personel verimliliğinde büyük rol oynamaktadır.

İşletmelerin, insan gücünde artı değer kazanabilmeleri için personel yönetimini de tek bir yapıda kontrol altında tutabilmesi gerekmektedir. AtikER İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi, çalışanlarınızın özlük dosyaları için gerekli tüm bilgilerini, çalışma süresi boyunca veya haricinde aldığı eğitimleri, sertifikaları ve tutanakları kolaylıkla takip etmenize imkan verdiği gibi personellerinize ait resim, belge ve benzeri dosyaları da güvenle saklamaya da imkân sağlar. Böylelikle işletmelere personel bilgilerini karmaşadan uzak, sade, basit ve kolay bir şekilde takip etme olanağı sunar. 

Eğitimin amacı, katılımcılara AtikIK ile yapılabilecek tanımlamaları göstermek ve özlük yönetimi hakkında pratik çözümler sunmaktır. 

Eğitimde aşağıdaki konulara değinilecektir:

  • Personel Kartı Temel Bilgileri
  • AtikİK Personel Tanımlama
  • Personel Durum Hareket Tanımlama
  • Özlük Tanımları ve Kullanım Amaçları
  • Ücret/Tahakkuk İşlemleri
  • Eğitim, Puantaj, Disiplin ve Sağlık Sekmelerinin Detayları
  • Özlük Yönetimi Menüsü ve Ekranlar Hakkında Kısa Bilgiler 

Eğitim sonunda anket ve mini sınav yapılacaktır.

Kaydolmak için tıklayın.

 

atiker akademi

OMA ÖMER ATİKER HOLDİNG
Sizi Arayalım
yukari