Gerçekleşti.

Tarih: 06 Mart 2021
Saat: 10:00-12:00
Yer: Microsoft Teams
Afiş Davetiye için Tıklayınız...
Paylaş Paylaş Paylaş Paylaş Paylaş

HIZLI MENÜ

Atiker destek
AtikER Sistem Entegratörü ile AtikPB Perakende Yönetimi

Tüketici davranışlarında yaşanan değişim, sunulan hizmetleri doğrudan etkilemekte ve ürün temin edilen kanal önemini yitirmektedir. Bu değişim, ürün/hizmet temin etmede farklı yollardan marka, kalite, fiyat ve müşteri memnuniyetinin aynı ölçüde sağlanmasını, dolayısıyla da perakende ERP-Satış çözümlerinin çok seçenekli, tutarlı, esnek olmasını gerektirmektedir.

AtikPB, sektörün gerekliliklerini rehber edinerek perakende ihtiyaçlarını yerinde analizler ve geri dönüşler ile zenginleştirip ürün, satış, müşteri, finans, fiyat, sözleşme gibi süreçlerin yönetiminde hızlı, kolay, etkili çözümler sunmaktadır.  AtikER Perakende Yönetimi yazılımı olan AtikPB, tedarik zinciri, depo yönetimi, sevkiyat, mal kabul, raporlama, e-ticaret entegrasyonları, el terminali ve mobil olarak kullanıcı dostu uygulama çözümleriyle perakende sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin tüm ihtiyaçlarını karşılayan etkin süreç yönetimine olanak tanımaktadır.

Eğitimin amacı, katılımcılara perakende iş süreçlerinin AtikER Perakende Yönetimi yazılımı AtikPB ile çözümlerinin anlatılmasını sağlamaktır.

Eğitimde aşağıdaki konulara değinilecektir:

•Stok Kartı Perakende Alanları

•PosBack Kasa Yazılımı Entegre Yapısı

•Fiyat Listeleri

•Cari Sözleşmeler

•Otomatik Maliyet

•Tedarikçi Yönetimi

•Raporlamalar

 

Eğitim sonunda anket ve mini sınav yapılacaktır.

Kaydolmak için tıklayın.

 

 AtikER Sistem Entegratörü ile AtikPB Perakende Yönetimi

OMA ÖMER ATİKER HOLDİNG
Sizi Arayalım
yukari