Gerçekleşti.

Tarih: 28 Kasım 2020
Saat: 10:00 - 12:00
Yer: Microsoft Teams
Afiş Davetiye için Tıklayınız...
Paylaş Paylaş Paylaş Paylaş Paylaş

HIZLI MENÜ

Atiker destek
İşletmeler İçin Kasa Yönetimi

Finans yönetimi içinde yer alan kasa modülü nakit giriş/çıkışının kayıt altına alınması  ve paranın fiili kontrolünün yapılması için kullanılır. İşletme sermayesinin aktif ve denetimli olması şeffaf ve anlaşılır nakit akışı anlamına gelir. Muhasebe, Banka ve Cari hesaplarla iç içe çalışan kasa modülünün her şirket için farklı kullanım senaryoları olması dolayısı ile bu modül AtikER Sistem Entegratörü içinde çeşitli uyarlama seçenekleri ile desteklenmektedir.

Kasa yönetimi eğitimi kapsamında Modül Seçenekleri (Eksi Bakiye, Dövizli Çalışma, Kayıt Gizleme), Kasa işlem belge tipleri, Kasa Tanımlama ve muhasebe bağlantıları gibi konulara değinilerek örnek uygulamalar yapılacaktır.

Eğitimin amacı Kasa Yönetiminde ana fonksiyonların kullanımı, sistem içerisinde farklı modüllerden yapılan işlemlerinin kontrolü ve raporlamasına yönelik kullanıcı deneyimi kazandırmak ve teknik bilgiler vermektir.

Eğitim sonunda anket ve mini sınav yapılacaktır.


 


OMA ÖMER ATİKER HOLDİNG
Sizi Arayalım
yukari