HIZLI MENÜ

Atiker destek
Çağrı Destek Hizmeti

Çağrı Destek Hizmeti

Yazılımsal projeler başarı ile tamamlandıktan sonra, bu başarıyı devam ettirebilmek verilecek desteğin kalitesi ile doğru orantılıdır. Ortaya çıkan sistem hatalarının giderilmesi, düzenleme ve geliştirmelerin güncellenmesi, sistemin iyileştirilmesi, ek rapor ihtiyaçlarının giderilmesi ve kullanıcı yetki değişiklikleri gibi hizmetlerin tümü çağrı destek birimimiz tarafından verilmektedir.

 

Süreç içerisinde oluşan ihtiyaçlarınıza kesin ve hızlı çözümler getirerek işletmenizin yanında olmayı amaçlıyoruz.

 

Tüm lisanlı ürünlerimiz için destek hizmetleri Yazılım Destek Uzmanları ve Kurumsal Proje Uzmanları tarafından sunulmaktadır. Destek hizmeti Pazar günleri hariç diğer günler, 08.30-18.00 saatleri arasında verilmektedir.

 

Atiker Yazılım lisanlı ürünleri ile ilgili destek hizmeti almak için 444 82 99 numaralı Destek Hattımızı arayabilirsiniz.


Atiker çağrı destek hizmeti

 

DESTEK SEVİYELERİ

Temel Destek

(Tüm Müşteriler*)

Haftanın 6 günü mesai saatleri içerisinde telefon desteği (İlk 6 ay)

Uzak masaüstü bağlantısı ile canlı destek (İlk 6 ay)

Kurulum ve yapılandırma

Kullanım eğitimi ve örnek uygulamalar

Yazılım ihtiyaçları altyapı danışma hizmeti

Gelişmiş Destek

( Destek Sözleşmesi Bulunan Müşteriler* )

Temel Destek

Haftanın 6 günü mesai saatleri içerisinde öncelikli telefon desteği veya yerinde destek hizmeti

Yönetsel Raporlama desteği

İzleme ve iyileştirme hizmeti

Güncelleme ve uyarlama hizmeti

Beta yazılım ürünlerine katılmak için fırsatlar

Proje Destek

(Proje Müşterileri*)

Gelişmiş Destek

Hizmet ve destek ihtiyaçlarını koordine eden, hızlandıran ve sorunları gerekli yerlere yönlendiren

Atanan Proje Yöneticisi

Hızla teknik sorunları çözen ve kesintileri en aza indiren Atanan Proje Destek Uzmanı

Proaktif destek hizmetleri

Önceki sürümlerdeki 1. önem derecesine sahip sorunların çözümü

 

OMA ÖMER ATİKER HOLDİNG
Sizi Arayalım
yukari