HIZLI MENÜ

Atiker destek
GİB Efatura Duyurusu
 

03.02.2016 15:30 – 17:00 arasında yaşanan sistemsel sorundan dolayı bazı zarfların Merkez’e ulaşmadığı görülmüştür. Entegrasyon ve özel entegrasyon yöntemi kullanıcılarının zarf durumunu Merkez’den sorguladıklarında zarfın bulunmadığını görmeleri halinde, aynı zarf numarası ile tekrar gönderim yapması mümkündür. GİB-Portal yöntemi kullanıcılarının Hata Ayrıntısı kısmında “ZARF ID BULUNAMADI” hatasını gördükleri zarflar, içerisindeki faturaların tekrar gönderilebilmesi (ya da istenmesi halinde iptal edilebilmesi için) “Taslaklar” ya da “Yüklenmiş Faturalar” bölümüne aktarılmıştır. İlgili faturaların (sonrasında yeni fatura numarası ile gönderiminin yapılmamış olması halinde) seçilerek gönderilmesi teknik olarak mümkündür.

yukari