İşletmeye Değer Katan Yatırım - Atiker Yazılım
    Satış Yönetimi

 

Satış Yönetimi

İşletmelerin son kullanıcı ile karşılaştığı satış ekranlarında en önemli faktörler hatasız ve hızlı işlemlerdir. PrAtikPOS'un satış yönetim anlayışı ile işletmelerin isteklerini karşılamaktadır. PrAtikPOS ile satışlarınızı hızlandırabilir ve işlemlerinizi kolaylaştırabilirsiniz.

Satış Bekletme Sistemi

İşlem hacmi yüksek olan işletmeler için satış bekletme sistemi desteklenmektedir. Satış esnasında oluşan aksaklıklar nedeniyle işlemler gecikmekte ve yoğunluk artmaktadır. Bu yoğunluğun önüne geçebilmek ve aksaklıkları ötelemek için satış bekletme sistemi desteklenmiştir. Bu sistem ile aktif satışı devam eden müşteri beklemeye alınabilir ve diğer satış işlemine devam edilebilir.

Terazi Entegrasyonu

İşletmesinde tartı veya terazi kullanan işletmeler için terazi aktarım sistemi de desteklenmiştir. Tartılan ürünün bilgileri anlık olarak kasaya gönderilmektedir. Terazi sistemi kullanmak için detaylı senaryolar kullanan işletmelerin iş yükleri en aza indirilmiştir.


Kredi Kartı Taksit Sistemi

Kredi kartlarında taksit imkanı sunan işletmelerin ihtiyaçları karşılanmaktadır. Bankaların tanımlanan taksit sayılarına göre satış esnasında taksitli ödeme girebilmektedir. Ayrıca bu taksitli ödeme için taksitler ve taksitin tarih bilgileri ayrı ayrı tutulur.

Satış İade Sistemi

Çeşitli sebeplerden dolayı ürün iade isteğinde bulunan müşteriler için ürün iade sistemi geliştirilmiştir. İşletmeler ürün iade işlemini hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebilirler. Ayrıca ürün iade işlemi gerçekleştirilirken işletme tercihine bağlı olarak şifreli işlem uygulanabilir.


Müşteri Ekran Desteği

PrAtikPOS, satış esnasında müşterileri bilgilendirme amaçlı ikinci bir ekranı da desteklemektedir. Müşteri ekranları için herhangi bir kısıt getirmeyen PrAtikPOS; ikinci ekran veya VFD Dijital ekranlara destek vermektedir.

Dokunmatik Ekran Desteği

Dokunmatik ekran kullanmak isteyen işletmeler için dokunmatik ekran desteği verilmiştir. Bu destekle birlikte kullanıcının rahat ve performanslı kullanımı göz önüne alınarak uygulama tasarımı geliştirilmiştir. Dokunmatik ekran kullanımı isteyen kullanıcılar için sistem esnekleştirilerek isteğe göre numerik klavye eklenmiştir.


Detaylı Ödeme Sistemi

İşletmelerde çoğu zaman kullanılan detaylı ödeme(aynı anda birden fazla ödeme yöntemi) yöntemleri PrAtikPOS uygulamasında desteklenmiştir. Detaylı ödeme sistemi; kullanıcıların kolay kullanımı için ekranda kısayol tuşu ile desteklenmiş ve ödeme yaptıkça bakiyeyi azaltan sistem ile ödeme karışıklığı ortadan kaldırmıştır. Bu çözüm yöntemi ile işletmelerimizin müşterileri aynı satış işleminde birden fazla ödeme yöntemi kullanabilmektedir. Ayrıca sistem esnekleştirilerek kullanıcının detaylı ödeme ile fazla ödeme yapabilmesi işletme tercihine bırakılmıştır. Detaylı ödeme sistemi kullanıldığında AtikSE entegrasyonunda müşterinin ödeme tipleri ayrı modüllerde(kasa, banka gibi) tutulması desteklenmiştir.

Kasada Ödeme Sistemi

Eczane ve medikal gibi işletmeler satışlarını belirli noktalardan ödemeleri ise tek kasadan yapmaktadırlar. Bu ve benzeri işletmeler için satış ve ödeme noktaları ayrılmıştır. Satış ve ödeme noktalarının farklılığı ile tezgahtarların tahsilat trafiği azaltılır.


Restaurant Masa Sipariş Takip Sistemi

İşletmesinde sipariş veya restaurant sistemi kullanan işletmeler için masa sipariş takip sistemi desteklenmektedir. Bu sistemle birlikte işletme müşterilerinin masa ve sipariş bilgileri takip edilebilmektedir.

Plasiyer Takip Sistemi

Birden fazla kasiyer ile çalışan küçük, orta veya büyük ölçekli işletmeler plasiyer takibi yapabilmektedir. Plasiyer takibi ile anlık satış, iade ve tahsilat gibi işlemlerin kimin tarafından yapıldığı bilgisi tutulmaktadır. Plasiyer takibi ile kullanıcı performans bilgileri işletmelerin ihtiyacını karşılamaktadır ve işletme yönetimini kolaylaştırmaktadır.


yukari