İşletmeye Değer Katan Yatırım - Atiker Yazılım
   AtikİK İnsan Kaynakları Yönetimi

AtikİK

Atiker Yazılım olarak tasarladığımız AtikIK - İnsan Kaynakları Yönetimi projemiz, işletmelerin en temel yapı taşlarını oluşturan personelleri en iyi şeklide yönetebilmeyi ve takip edebilmeyi sağlar.

AtikİK, özgün ve güvenilir yapısı ile hataya yer vermeden süreçlerinizi yaparken bir yandan da personellerin verimliliğini, performansını ve işletmenize yapacağı katkıları izleme ve kontrol etme imkanı sağlamaktadır.

Sürekli değişen mevzuat yapısına uyum sağlayarak, işletmelerin verimliliği ve kazançları ön planda tutularak tasarlanmış pratik, esnek ve dinamik bir çözümdür.

Neden AtikİK?

Günümüzde insan gücününde rekabet ortamlarına konu olmasıyla, insan gücü giderek stratejik değer kazanmaya başladı. Bu yüzden işletmelerin personel verimliliği için personellerini güçlendirebilmesi, yönetebilmesi ve takip edebilmesi gerekmektedir. Doğru veriler ve iyi bir analizle süreçlerin tasarlanması personel verimliliğinde büyük rol oynamaktadır.

İşletmelerin insan gücünde artı değer kazanabilmeleri için personel yönetimi, izin yönetimi, bordro yönetimi vb. süreçleri tek bir yapıda kontrol altında tutabilmesi gerekmektedir. AtikIK, anlaşılabilir yapısı ve kolay kullanımıyla insan kaynakları yönetiminde işletmelere kolaylık sağlamaktadır.

Personel Yönetimi

Personellerinizin özlük dosyaları için gerekli tüm bilgilerini, çalışma süreci boyunca veya haricinde aldığı eğitimleri, serftikaları ve tutanakları kolaylıkla takip etmenizi sağlar. Ayrıca personellerinize ait resim,belge vb. dosyaları güvenle saklamaya da imkan sunar. Karmaşıklıktan uzak, basit ve kolay bir şekilde personel bilgilerini takip edebilirsiniz.

Devamını Oku...

İzin Yönetimi

Ücretli, ücretsiz izin tiplerinde tanımlanmış süt izni, hakedişli izin, yıllık izin gibi personellerinize verilen izinleri detaylı olarak takip etmenizi ve raporlamanızı sağlar. Personellerinizin hakettikleri ve kullandıkları yıllık izinleri izleyebilir, takip edebilir ve süreç planlarınızı doğru veriler ile yönetebilirsiniz.

Devamını Oku...

Bordro ve BES Yönetimi

Bordro oluşturabilmek için mevzuatlara uygun bazı yasal tanımlara ihtiyaç vardır. Bu tanımlarda değişiklik olduğu zaman internet üzerinden hızlı güncelleme sistemini kullanarak, güvenli ve doğru bir şekilde net, brüt maaş hesabı yapmanızı sağlar. Ayrıca avans, icra gibi kesintileri veya fazla mesaileri otomatik olarak hesaplayabilir ve Zorunlu Bireysel Emeklilik Sistemi(BES)' ne personellerinizi kolaylıkla dahil edebilirsiniz.

Devamını Oku...

İSG Yönetimi

İş Sağlığı ve Güvenliği(İSG) şartlarına bağlı olarak personellerin kullanması gereken envanterler vardır. Bu envanterlerin alımından personellere hangi periyotlarda verilmesine ve stokta ne kadar envanterin kaldığına kadar birçok işlemi yapar. İSG şablonları ile periyodik olarak verilmesi gereken envanterlerin takibini kolay ve hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.

Devamını Oku...

Süreç Yönetimi

Personellerinizin daha planlı ve düzenli çalışmaları için bir süreç yönetimine ihtiyaç vardır. Sürece ait tüm verilerin takibi yapılarak işlerin planlanması sağlanır. İş başvuru sistemi ile başvuruların takibini yapabilir, iş takip sistemi ile işlerinizi koordine edebilir veya muayene takip sistemi ile işyeri hekimi tarafından yapılan muayene işlemlerini ve sonuçlarını raporlayarak takip edebilirsiniz.

Devamını Oku...

PDKS Yönetimi

PDKS cihazları ile entegreli çalışarak cihaza personel kart tanımlama ve silme işlemini kolayca yapar. Ayrıca diğer PDKS programları ile entegrasyon yapılarak diğer PDKS programından puantajları hızlıca aktarabilir ve bordro işlemlerini kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Devamını Oku...

yukari