AtikCRM
       AtikCRM
     

    AtikCRM, mevcut ve potansiyel müşterilerle ilgili tüm bilgilerin verimli bir şekilde yönetilmesini sağlayan bir müşteri ilişkileri yönetimi yazılımıdır. AtikCRM satış öncesi, satış esnası ve sonrasındaki süreçleri kontrol altına alarak pazarlama faaliyetlerinin aktif bir şekilde sürdürülmesini amaçlar. Sağladığı avantajlarla eski müşterilere hizmet ve ürün kalitesi sunarken, hızla yeni müşteriler kazanma olanağı sağlar. Müşterilerle olan iletişim ve ilişkiyi daha etkin ve güçlü hale getirmeye imkân tanır. AtikCRM müşteri memnuniyeti sağlama ve saha operasyonlarını yönetme açısından bir numaralı yardımcıdır.

     

    Yeni müşteri edinmek, var olan müşterilerin memnuniyetini sağlamaktan daha maliyetli bir süreçtir. AtikCRM, pazarlama aktiviteleri ile başlayıp satış faturası kesilmesi ile son bulan tüm işlemlerin kayıt altına alınması ve daha sonra bu bilgilerin kullanılabilir veriler halinde isteğe göre raporlanabilmesi müşteri ile olan ilişki yönetimini kontrol altında tutmasını sağlayacaktır.

     

    AtikCRM, müşteri bilgilerinin hızlı ve esnek bir yapıda girilebileceği kullanıcı arayüzü sağlarken parametre desteğiyle performansınızı maksimuma çıkarmanızı sağlar. Müşteri bilgilerinin yanı sıra iletişim bilgileri, kişisel bilgiler, takvim ve kayıt bilgisi gibi verileri sisteme ekleyip kolaylıkla erişebilme imkânı sunar.

     

    Satış öncesi ve satış sonrası müşterilerini birbirlerinden ayırmak için aday müşteri ile cari kart tanımlamaları mevcuttur.  Sektöre özel uygulamalar için geliştirilmiş çözümler sayesinde daha esnek veri girişleri yapılabilir.

     

    Etkin bir aktivite yönetimine sahip olan AtikCRM, sağladığı satış seçenekleri ile kullanıcıya göre esneklik gösteren satış aktivite türleri tanımlamaya olanak sağlamaktadır. Sistemde kayıp nedenleri girişinin yapılabilmesi ayrıca aday ürünlerin gruplara göre sınıflandırılabilmesi mümkündür. Personel modülü, cari modülü ve stok modülü gibi modüllerle entegre olarak çalışması performansı üst seviyelere taşımaktadır. Aktivite Takibi ile müşteriler için yapılmış olan aktiviteler izlenebilir ve son durumları gözlenebilir. Esnek yapısı sayesinde her sektöre uyum sağlarken, basit arayüzü ile kullanım kolaylığı sağlamaktadır.

     

    Satış sonrası süreçte teknik destek ve müşteri hizmetleri-çağrı kayıtları ile müşterilerden gelen istek,  çağrı ve buna benzer bilgiler depolanabilir, anketler uygulanarak müşteriler daha yakından gözlemlenebilir ve müşteri memnuniyeti ile marka değeri arttırılabilir.

     

    CRM Servis kayıtları sayesinde müşteriye ait servis bilgileri girilebilir, belgeler ilişkilendirilebilir, müşteriye geri bildirim yapılacak tarih ve saat gibi bilgilerle müşterilerle iletişim arttırılarak performans yükseltilebilir. Pazarlama iletişimi konusunda belirlenen kararların, müşteri merkezli olarak ortak amaçlar doğrultusunda planlanarak uygulanması için etkin bir iletişim sağlanması gerekmektedir. Bu iletişim anlayışıyla çalışan AtikCRM pazarlama aktivite kayıtlarıyla satış öncesi pazarlama sürecinde hareketlerini sistemli bir hale getirmektedir. Pazarlama aşamasından sonra gelen satış aşaması da,  verimliliğin yüksek olması açısından en az pazarlama kadar önemli bir aşamadır. Bu süreç ne kadar sistemli ve etkin bir şekilde geçirilirse hedefe o kadar kolay ulaşılabilir.

     

    Satış sonrası süreç içerisinde arşivlenen veriler sayesinde müşteriyle ilgili son durumlar gözlemlenerek daha isabetli kararlar alınabilir. Eski müşteriler için sağlanan istikrar ve başarı yeni müşterilerin sayısını arttırmada büyük rol oynayacaktır.

     

    Ürün ve çözümlerin hedefine ulaşması, müşteri ilişkisinin başarısı ile doğru orantılıdır. Müşteri ilişkileri yönetimi alanında, hedefleri doğrultusunda gelişen AtikCRM satış ve servis süreçlerinin iyileştirilmesinde, yeni ürünlerin ve hizmetlerin şekillendirilmesinde kurumlara yardımcı olmaktadır. Müşteri memnuniyeti sağlama avantajı yanı sıra entegrasyon kolaylığı, esneklik, veri yönetim anlayışı, zaman tasarrufu sağlamakta, bu avantajlarda kurumlar için yüksek kazanç sonucunu beraberinde getirmektedir.

     
    yukari